fokus framåt.

ojojoj nu lät jag som chefen här på jobbet men men.
Efter att ha satt i mig mängder med kaffe och därva en godisbit ska jag nu bättra mitt liv. Jag ska inte tänka på ngt som har med mr T att göra hedanefter, (tror kaffe gör en klok), jag ska istället se framåt, bli skinny och välja att tänka på stunden ist för på nästa gång jag kommer få möjlighet att ligga. Japp ska helt enkelt fokusera på annat än det som är intresasanbt i mitt liv...åh tragiskt att det egentligen är det enda som är intressant.

då kan ni juh tänka hur kun jag kommer ha de, studera en vit vägg, tämma B.i.b. som står på skåpet och kanske äta ett kex.

Tjaa man kan aldrig bli fööör ordentlig...

nu ska jag dricka en kopp kaffe  o jobba lite. How about that!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0