fuck vad jag blivit dålig!

på det här med uppdateringar. det är se ni för att jag har så mkt skit i huvudet nu. och jaa det är riktigt mkt konstiga tankar där nu.

Ta t.ex. min dröm innnan jag gick tiull jobbet idag.
 Fröken svår befinner sig i en kyrka på ngn konstiog julkonsert, bakom mig sitter hela gänget i gruppen fall out boy. Yep där mitt på en julkonsert i en svensk kyrka. Jag börjar småprata lite med dem och yep, de talar svenska...Charmar väl sångaren där på ngt konstigt sätt (han e inte ens snygg?!) men i  vilket fall som helst, jag har halva inne och då kommer en jätte gammal klasskompis fram till mig och tycker synd om mig för att jag kssat på mig på jobbet idag?! Förstår inget alls och börjar fråga närt var och hur jag kissat på mig, ne minsann då avbryter sångaren mig igen och säger att nu vill han ligga med mig. Jag är förvirrad?! först har jag kssat på mig sedan vill en känd man ligga med mig..hmm Tyvärr hann inte drömmen berätta om jag fick ligga eller inte. Tråkigt nog, känns juh som om det var det hela skiten gick ut på....

Var iallafall tvungen att kolla nog så jag inte kssat på mig när jag vaknade och det hade jag inte...annars hade det juh kunnat bli en lite skoj anekdot liksom.
"sångaren i fall out boy ville ligga med mig och jag kissa på mig" HEHE I ROCK!

Jaja. Visst har mitt liv varit kul sen sist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0