glömt.

...att berätta att fröken svår minsann var ute på promenad med en pojke med hund inatt klockan halv tre.
Pojken var nykter.... fröken svår var det inte. otippat va!?

Pojke var iallafall söt, men idag har pojke inte hört av sig. vill inte ännu blanda in pojke i ett "mr fack" då han inte är värd att bli behandlad som en av mistrarna ännu, och om han inte hör av sig imorgon så vill jag heller inte ha ngt namn på honom. blir lättare så.

lång blond militär kommer komma till fox på torsdag men jag ska jobba. får se till att jag är snygg när jag jobbar då iallafall. Inga schabbiga kläder här inte. Och för GUDS skull fröken svår, ta INTE på dig den svarta skjortan som saknar en knapp vid tuttarna och har ett hål under armen. Den ÄR inte sexig!

Men i vilket fall som. Pojke med hund var söt. Och steg upp från sängen duschade och klädde sig när han fick nys om att jag var ute. Och fröken svår bjöd på öl.

Ser ni ironin?!?!

Kommentarer
Postat av: Liten

Kan nog gissa vem pojken med hunden är... kan det vara en liten tax han har?

2008-12-14 @ 20:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0