hysteriskt kul.

Nu kan det bero på att min arbetsnatt slutar om 35 min och jag har jobbat och varit vaken väldigt länge känns det som...Men detta var i mina ögon hysteriskt kul...
Bloggen http://sweetholycrap.blogg.se/ , (som för övrigt var mkt läsvärd) Har ett inlägg som heter "vad kallar barnen dem"...Hittar man detta så finns där en litet ord som heter "småstadsfrillan". klickar man på denna får man upp en bild.



En bild från viking bar på Teneriffa,( JA vet detta med mina stora kunskaper om världen och dessutom med en bästa norsk vän som varit reseledare på resmålet i fråga) och på bilden så är det naturligtvis en man, som är born and raised, i vår kära hemstad...Har t.o.m. jobbat samman med honom i ett tidigare skede av livet.


Åhhh känns det inte underbart...Underbara Karlskrona länkad till småstadsfrillan.....Jag tycker faktikst inte det kan bli mkt bättre en tisdagsmorgon klockan 06:48...
Men så är juh det jag också.


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0