ibland...

...önskar jag att jag kunde läsa andra personers tankar...tänk vad underbart att veta vad folk egentligen tänker.
 Som nu. Nu är klockan 05:59...och "den nya förmågan" smsar mig för fullt. Visst det är snällt att han tänker på mig, men vad vill han komma!!?
Tänk vad skönt om jag bara visste nu liksom. visst han skrev o frågade om jag skulle komma efter jobbet. Jag svara: efter mitt jobb sover du nog...han svara: kanske det men jag kanske är vaken...jag skrev: jag kan juh skicka sms?! (notera frågetecken utropstecken)...han skrev: ja gör det!....
MEN vad ska jag tolka in i detta? Åh tänk om jag kunde läsa tankarna...
Åh hatar småtimmarna. funderingarna som rör livet. Det enda man längtar efter är en ett gosetäcke en varm säng. och ja varför inte en sådär härligt sömnvarm kropp....

mkt åh just nu.

fröken J fick nästan till det igår kväll. Med en maffig byggarbetare som hade armar som de där stora träden i USA hmmm...ngt med wood tror jag....Hon gav han t.o.m. adressen. Bra gjort.
 Men han vågade inte i slutändan. Han skulle sova. Så tråkiga karlar/män/killar/pojkar kan vara ibland.

SKa jag kanske sova borta inatt?! Eller idag?! Det har jag juh inte gjort sen Mr P......(som jag för övrigt addade på facebook idag..huh)

Spännande.

To  Be Continued.....until then......fjärilar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0