jovars...

Natten är igång. Och det kommer nog bli enbart en enda lååång väntan på att få åka hem till mrT och krypa ner intill honom...åhh en varm kropp...Vi får väl se hur länge lyckan varar, hur länge det dröjer innan han förstår att det är JAG, fröken svår i egen personlighet, som ligger där intill och snusar förnöjt...gärna med armen runt honom eller ngt annat patetiskt...då lär det bli åka av...genom dörren...

Värmde på köttfärsås o spaghetti innan, eller rättare sagt tinade köttfärssås och kokte spaghetti. nu föll det sig så passande att min micro har valt att random byta värme, så sätter man den på defrost så kan den spela en ett spratt och köra full effelt, sätter man den på full effekt så kan det ta ca två dagar att tina en brödskiva.
 Så idag valde den att köra det första alternativt. Upp med köttfärsås och in i micron på defrost. satte mig och läste lite och det plingar i micron. så gott.
 Tar ut den och ser till min förtvivlan att påsen smällt ihop med köttfärsåsen på ena sidan.

Japp, jag skrapade av det värsta, åt och var glad.

Där sjönk nog min vuxenpoängpelar nämnvärt. men vad gör det.
 jag fick juh mat och lite magvärk på köpet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0