lars w.

Satt o kolla på lars W dokumentären "solen i ögonen" inatt tillsammans med mr T. uhjuhj vilken mysstämning det blev. inte konstigt att det blev som det blev sen efteråt...Men jag klagar inte, Har nog aldrig varit så nöjd efter att han lämnade byggnaden...

Men vilken bra dokumentär, rekomenaderer den starkt till alla som gillar winnerbäck.

Men så åter till mr T. Han kysste juh mig igen. Åh vad jag tycker om att kyssas med han. Underbart är rätt ord. Det blir så jäkla intimt o grejer. På ett sätt hatar jag sån där intimitet. Det bådar aldrig gott och blir bara så fel i slutändan.

Önskar att han kunde fortsätta att vara iskall mot mig.

I Don't do kisses. only when I'm drunk!

Mr T mr T mr T Vad gör du med mig. Vadan denna känsla.
Sen lämnade han mig efter att ha berättat om tre jävligt äckliga videor på nätet och då kunde jag juh inte somna...

Är det inte romantiskt så säg?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0