Mhmm.

Då var klockan 04:53.  det är vid denna kritiska tid mina tankar far iväg åt två olika håll och man helt plötsligt omvärderar livet... (eller två olika håll, tja skulle nog vilja ändra det till åtmindstonde sju).

Jag röker frenetsikt och funderar över livets vara och icke vara. jag leker bloggfanatiker och läser varenda blogg från bbb (vilken förövrigt mina kära arbetsgivare spärrat för mig) ner till de stackars satarna som har 0 läsare (observera: jag har TVÅ).
 Och blir alltid lika förvånad. allt handlar om samma saker, är det inte dagen outfit, är det matblogg, är det "idag har jag gjort" blogg, är det idolblogg, är det familjeblogg är det giftermålsblogg o.s.v.
 Jag blir helt enkelt trött.

jag menar hur kan jag, fröken svår i egen hög person enbart ha TVÅ unika läsare, jag som är så bra?! den frågan tåls att vridas o vändas på.

Va fan mina kära TVÅ läsare, gör ni ingen reklam för mig. Har ni ingen glädje av mig?! Jag vill också bli känd juh, jag vill också få en massa gratis saker hemskickade och hålla i en egen julkalender. tror ni allvarligt talat jag bloggar för att det är skoj?!?! Ne minsann hjälp mig lite på traven här. inte ens några självbehärskningspiller har kommit på posten. Det ÄR lågt.
  I NEEEED LÖÖÖÖV.

kärlek åt världen

PS: Jag vet vilka ni TVÅ är...........*skräckfilmsmusik* DS.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag är den 3:e... kommer garanterat följa dina äventyr! :)

2008-12-15 @ 05:06:13
URL: http://www.mumsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0