nej...

... han har ingen liten tax. här snackar vi rejäla hunden.Han gillade mig och Som förnöjt använde halva promenaden till att föröska jucka mot mitt lår. Japp så hög var den när den stod på bakbenen. Nog om det.
 Hade som sagt varit kul om männiksor var funtade på samma sätt.

 Tänk liksom att se en snygg man i baren, tänk lite a'la johnny Depp...Gå fram till honom säga " Hej jag gillar dig" Le fånigt hundleende , lukta honom i runpan och sen börja jucka frenetiskt mot hans ben..
 Iofs inte så långt från där jag är idag men men....

Kan passa på att berätta att jag idag äter mina sista godisbitar på iallafall två veckor.
 Jaha...två veckor tänker ni. Det är väl inget. Men för mig, fröken svår, som t.o.m. drömmer om hur hon äter socker (hänvisa till förgående inlägg om dröm om bråk under vatten ang chokladjulkalender) så är detta en magninfik bravur, om den lyckas.


imorgon så börjar två veckor hetsbantning. Med sallad, mängder med vatten och träningen och en del intag av tabletten X så ska det nog gå bra att få bort, tjaaa vad ska vi satsa på...6kg innan jul...tio dagar! No problemos!


Sen som sagt motion i alla dess former är juh alltid bra. diskuterade detta med Mr T tidigare och han förelog en väldigt angenämn typ av motivation som jag minsann tror jag ska prova på....mohahaha


Död åt tengil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0