nörd.

...det anser jag fröken M vara här. Nu har hon felsökt enligt alla rutiner enligt teknisk support i en halvtimme. hon är duktig. Men lite nördig.

Jaa iofs inget mot vad jag är här. Jag menar vem i helvete väntar en halvtimme efter att man slutat jobba?! Bara en fråga liksom..

Åt en godisbit innan men kom på mig själv och spottade ut den ! *stolt* däremot nu åt jag två som kompensation. Sockerberoende?! Jag?! Neee?!

Ska gå hem. 32 grader minus och ja det vandrar isbjörnar OCH pingviner på gatorna...den e inte dålig hörrni.

eller så var det typ +3 och dimma. Men där kan man med hitta konstiga filurer.

Som Fröken Svår o Fröken M på farligt uppdrag.

Måste döpa om fröken M då det finns två. Frågade vad hon ville heta men hon koncentrerade sig på de olika kretskorten i en toschiba och ngn kerstin som vägrade försvinna från skrivbordet.

hyllad vare my little pony.

Kommentarer
Postat av: Liten

wohoo så du menar att jag kommer få ensamrätt på fröken M? :D

2008-12-17 @ 02:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0