nytt namn.

Nenene don't worry du trogna läsare jag ska inte byta namn på bloggen. det är bara f.d. fröken M som ska byta namn. Efter mycket tankeverksamhet så kom jag fram till att det måste juh vara realistiskt...alltså är det numera...*trumvirvel* Fröken Bitter. O yeah. hon har avancerat från en bokstav till ett helt namn. Det är stort. Och till den riktigta fröken M....det kommer för dig med! jag lovar! måste bara komma på nåt riiiktigt bra.

Jaha idag grät jag på jobbet känns juh kul. men men kan inte jag hjälpa att det är ett hårt liv.
 Jag tänker inte så mkt för det. Lika bra att fortsätta vara blond och leee.

Nu ska fröken svår o fröken bitter dricka rödvin minsann. det behövs. både hon o jag.

Fast mest jag. Lika bra att leva så länge man klarar det liksom.


Ahh gåshud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0