och som vanligt så.

...kommer bara inläggen när jag jobbar natt numera. Är en mkt dålig person.

I vilket fall som. på fronten som kallas liv, intet nytt.

Fick psykbryt exakt halv fyra idag på eftermiddagen, mitt i fikat med mor. hon hade köpt med sig goda bakelser och vi skulle dricka lite kaffe MEN naturligtvis klarade inte fröken svår detta utan började gråta hysteriskt och beklaga sig över sitt ensamma tragsika liv som inte avr värt att levas.
 Kändes lite bättre efter att ha gråtit ca 1,3 liter tårar och fått mor att tycka synd om den lilla ömkliga varelse som heter fröken svår.
 Slog in lite julklappar och insåg hur värdelöst allt var så grät lite till. Sen gick jag och försökte sova en stund vilket resulterade i en konstig dröm om att jag var i havet och dök samtidigt som jag hamnade mitt i ett slagsmål om en chokladjulkalender. Tur att man har lite VETT kvar i skallen iallafall. eller inte.

Känns dock ganska skönt att man ska jobba alla helgdagar nu framöver. Får inte ens fira nyår, men men har juh ändå ingen att fira och hade väl slutat som vanligt att jag sitter ensam(dock bland folk, men ensam förhållande mässigt) iförd en partyhatt "sketfull" på champagne redan vid kvart över ett, and that's the en of story.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0