oh my.

...snart är det liksom år 2009. alla pratar om nyår, alla pratar om vad de ska ha på sig, se bara var o varannan blogg och att inte glömma varende fuc*ing reklam på tvn. Japp och jag ska jobba natt. Kanske på sin höjd se en liten ensam stackars raket som letat sig alltför långt bort från de andra, genom fönstret...

Och jaa vad jhar jag lyckats uträtta med 2008?
 Läste en intressant krönika i Elle där allting i hennes liv handlade om matematik. Försökte mig på samma sak och resultatet...?!
 2008 har jag:
Läst 46 nya böcker varav jag tyckte 7 var bra. Läst om Låt den rätta komma in 3 ggr och blonde 2 ggr.
Jag har hunnit bli kär och inte kär i Mr T ca 4 ggr  (om man inte räknar den gången på fyllan när jag råkade sjunga "den jäveln borde skjutas" för hans bästa vän, och sedan bönande fick ligga på knä och be om förlåtelse och då insåg att jag var kär en gång till. Jag hra lyckats komma över Mr T 5 ggr.
Jag har dejtat 3 sjömän, varav 1 jag fortfarande pratar med.
Jag har gjort 62 nya tatueringar (ja jag räknar varje liten stjärna) under 1 och samma dag.
Jag har raggat på ca 11 nya karlar varav jag lyckats ens komma i närheten av 4.
Jag har blivit blåst av 4 nya karlar.
Jag har gråtit under täcket 3 ggr, (som jag kan minnas) över att aldrig finna den rätte.
 Och jag har ätit thailändsk mat 5 ggr, fast det borde vara fler. och åkt på semester 1 gång.
Samt jag har lyckats få dricka öl med sveriges bästa artist på en balkong 1 gång, och trots denna 1:an så är det den siffran som väger högst under året.

Så jaaa mina vänner vad har jag och se fram emot 2009?
 ÅNGEST?!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0