ond.

jag måste straffats för ngt jag gjort. Och det är hårt.

Ngn högre makt har valt att placera en underabart julröd tingest på min ena kind. Javisst julrött i all ära, men på kinden?! njaaa. nu blir det svindyr kur resten av veckan som får prioriteras...Det lila schampot får lämna plats åt viktigare prioriteringar denna veckan.

Åh. Vill med fira jul o nyår. Vill me klä mig i söt festklänning på nyår som kasar halvt ner över tuttarna när man druckit tillräckllgt med champagne. Och vill me ha julrutig söt skjorta och rosiga kinder på jul, som sedan byts i randiga kinder när man trotsar regnet och beger sig den korta turen från bilen till morföräldrarnas hus. *CHARM*

Men nej, ska jobba natt bägg dagarna i mysbyxor och rufsigt hår. sitta o glo in i en dator och prata med männsikor som är arga för att nätet ligger nere.

Men det är kärlek..



Och till fröken M i Umeå. Jag saknar dig en kväll som denna. Behöver dig, och det är inte många dagar kvar nu....och en hemlis *viska* man med liten hund (?!) var lite sugen på att hänga lite med mig ikväll...hehe..Tacka vet jag galna drömmar men IRL...wooosh....
 SNART!...

Kommentarer
Postat av: Liten

haha... jag har fått en julklapp mitt mellan ögonen... man kan nästan tro att jag konverterat till hinduismen så här i juletider... Får hinduer julklappar?? :/

2008-12-15 @ 19:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0