sms från mr P.

Tror mr P att jag är dum på riktigt?? måhända att jag är charmig förvirrande och förtjusande blond men jag menar. ptsi. Han trodd epå allvar att jag var intresserad av att fara upp till uppsala över en dag bara för att ligga lite. Tro mig, hade det varit mr T sosm bett om det ...EHH JA! men mr P...ehum nee skulle inte tro det.
  Vissa människor är dumma på riktigt tror jag. Och jag är INTE en av dom...=) *NÖJD*

Det var det jag sa, nu när männen dalade för mig så försvann också mitt intressanta liv. Helt plötsligt lyste bloggen tom på inlägg mitt liv var utan mening, det enda som betydde ngt var katten och mina cigg.
 Ska klippa mig imorgon, det är juh kul. Bad Mr T om smakråd, han tyckte jga skulle behålla längden, tjaa kanske det. Kan ngn som känner mig se fröken svår med långt hår!!?? haha skrattretande men man kan juh alltid ge det ett försök. mitt blonda jag ger jag ALDRIG upp igen utan kamp!
 
Förresten ska på blindate igen på torsdag hihi. oupps visst ngt jag missat.
 En lång ståtlig blond militär....spännande....Jag ska vara duktig och ordentlig, inte ordbajsa hejvilt och inte fnittra okontrollerat och tvinna mitt hår runt mitt pekfinger och se flirtig ut...

Japp och imorgon bitti efter jobb ska jag hem till mr T....och NEJ inte mitt förslag att jag skulle komma och krypa ner intill när han sover. Det var helt och hållet förlsag från mannen som både vill äta kakan och ha den kvar...
 Och jag ger honom kaka på kaka på kaka och han äter och äter och äter men det finns liksom ingen hejd på kakorna...
 Borde juh egentligen inte.

Men vet ni vad, då hade jag haft en sån oantlig mängd kakor här hemma så att jag inte vetata vart jag ska göra av de och det mina vänner DET bådar aldrig gott, med tanke på det kamonstret jag är!
Så kom nu inte o säg att jag inte borde ge honom kakan och låta honom behålla den för då minsnn hade jag vägt 150kg innan jul!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0