sömnen.

Har totalt dominerat min dag, inte klokt egentligen hur mkt en männsiak kan sova men men. Träande lite med och det kändes juh lite "hurtigt" måste jag medge. Men hade hellre tränat på helt andra saker än att promenera upp o ner på en låtsas trappa...klarade ett, och med stooor benämning på ETT, lyft med 40kg bänkpress. Tacka vet jag fröken M som låg o pressa med 45 kg sisidår en sex ggr. Var tvungen att spänna min biceps lite extra bara för att impa, sen att den var ihålig, tjaa det löser sig nog. Sen vill jag juh faktikst inte träna för att bli stark jag vill juh bli smal, snärt o lycklig.

Japp en vecka sedan missödet med Mr T, och har inte ens hört av mig ännu, trots att det kliar ofantligt i fingrarna efter sms funktionen på mobilen.

Måste juh berätta om det andra lilla missödet. Nog ett av de pinsammaste jag varit med om på ganska länge, och tro mig, fröken svår tycker INTE mkr är pinsamt.

Minns väl att förra veckan i torsdags skulle jag träffat lång blond militär. Han var på julbord med alla andra militärer och messade att han inte skulle hinna. Nehe tyckte fröken svår, då kan ajg likaväl bli full. Och så gjorde jag, jag blev full o go samman med fröken S och ut på karaoke bar det av. Pratade med massa folk o hade faktiskt roligt, och tjaaa jag menar jag ligger juh inte på latsian vad det gäller att blinka med ögonen o.s.v. Men ack då råkade visst blinka åt fel man. För fem minuter senare kom ett sms från "lång blond militär": Hörde att du visst träffat på mina sambos ute ikväll, haha!!!".

Jag sjönk som en sten, jag har uppenabrligen blinkat lite för sött åt en en söt liten pojk som uppenabrligen bor i samma lägenhet som "lång blond militär" och mkt väl visste vem jag var redan innan. Japp sådär ja. Nu fick ni ta del av den fadäsen också...(tror det stavas så)

Behöver jag säga att "lång blond militär" inte ville berätta vad hans sambos sade om mig?! Ehum
 MEN "lång blond militär" vill fortfarande träffa mig...Man akn juh undra vad han har för dolda avsikter?!?! NGN?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0