söndag kväll och endast tomten är vaken.

ska krypa ner och lägga mig nu men tänkte först köra en snabb uppdatering....oh my jag börjar bli som en riktig bloggare såndär som inte kan slita sig från sin blogg...woha.

Fick till att med mannen idag med...nice, riktigt nice...
Underbart att det inte är som Med Mr T att så fort man är klar så åker kläderna på. utan ist. ligga kvar o mysa, prata o klappa på lite.

Visst saknar jag sexet med Mr T men jag hoppas mannen kan få mig att glömma detta jag haft med mr T....visste tre år är svåra att skrapa under sängen o glöma men försöka duger.

Är faktikst helt uppriktigt lite orolig för mr T...Önskar att han insåg att det faktikst finns människor som bryr  sig om honom, som vill honom det bästa och som faktikst flertalet ggr varit upp över öronen förälskad i honom...fotnot: jag själv.
  Tänk om han kunde se. men samtidigt så bord ehan faktikst sett. Jag har gjort alt och ngn gång får man faktikst lov att ge upp. Ngn gång kommer man til en gräns.

Hoppas bara att mannen inte sviker mig i allt nu när jag väljer att ta klivet bort.




oj vad seriöst det blev. Hatar dessa inläggen.

Död åt kärleken. Den finns ändå inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0