äckliga människor!

Puh, var på en buss idag. en buss med sisådär 18 miljoner människor som var överallt de stod upp de trängdes de satt

på varandras huvuden och slet i varandras hår. förutom på ett ställe. platsen bakom mig. Där sitter en liten tant så söt

så. bara det att TANTJÄVELN sitter på yttersta sätet och tvärvägrar flytta på sig hur många andra tanter o farbröder som

än fråga.

Funderade på att ge helvetespensionären ett knytnävsslag i mellangärdet men fick fokusera på min andning för att inte få panikångest bland alla äckliga odörer!!!
   HATA SÅNA TANTER! RÄKNA INTE MED ATT JAG LÄMNAR MITT ÄSTE NÄSTA GÅNG DU STÅR UPP! PTVI!

Fick fina meddelanden av mr F2 på msn. typsikt att det är så komplicerat. Tänk om.....

Såg mr P idag för jaaaaa, jag åkte förbi k-marken och jaaaaa jag råkade titta upp i fönstret och där var han.
 men inte ngn fjäril i magen, inte ens en äcklig MAL
!

WII.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0