eller inte.

har en jobbig dag, en riktigt jobbig dag. men men. det ska vi la inte tjata om här i bloggen, jag menar mitt vardagliga liv är juh inget man vill prata om liksom..(kanske för att det inte är speciellt skoj liv men men)

I vilket fall som så drog sig mr P ur. tur var kanske det. vetetusan om jag klarat av att vara så elak som jag tänkt mig, trots att jag borde....

Tänkt mkt på mr T här ida. vad jag borde säga till honom. frågan är väl om jag klarar av att mista honom fullt ut även som min vän...vet inte om jag är beredd på det. men som mr F2 sa. han är juh ett typiskt exempel på att han både vill ha kakan och äta den. ska han både få behålla mig samtidigt som han äter mitt inre?!

 Samtidigt vet jag att det skulle ta otrooligt mkt energi från mig att bryta. jag skulle varit deppig i dagar och åter dagar...är det ngt jag är villig att ta?

puh jobbigt inlägg idag, har inte provat ngt skoj heller. vill supa mig full men chansen är måttligt stor eftersom jag börjar 06:30 imorgon,...fan inte ens det klarar jag av.

SKITDAG!

Kommentarer
Postat av: Coola J

Synd, jag hade tyckt det var kul o höra om den bravaden när du skulle vara elak annars. :- )

2008-11-07 @ 04:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0