förlåt.

För min alltför dåliga uppdatering. Jag har nog skömts lite inför vaniljsås incidenten....men men sånt händer även den bäste.
  Igår åt jag istället bakad potatis igen, työävrr brände jag gommen så slutade med att jag o fröken m gick o köpte glass för att lindra smärtorna (hehe bortförklaring my ass:p)
 Sen avslutade jag kvällen på ett underbart sätt med mr T. Film och varsitt hörn på soffan.  En 2 meters radie har jag insett kan vara lagom för att undvika att jag hoppar på honom och hänger mig fast och juckar mot hans ben i ren förtvivlan och hopplöshet. Det löste lillkisen därhemma så bra ändå.

Men hade iofs kunnat vara lite kul. Haha kan se mig själv hängandes där medans han skriker åt mig att han faktikst inte vill ha sex och att jag måste acceptera detta:p..

Hehe men precis som om han inte skulle vilja ha sex med mig, fröken svår, THE one and only!

DÄR mina vänner har vi en karl som minsann uppskattar 23 istället för 30!!*STOLT*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0