glömt o begravet!

"Det här är vad alla har sagt om dig, håll dig dig borta från honom han kommer att såra dig"...Japp Mr T där har vi din lilla textrad. *tack SÄKERT*
 Nee jag försökte faktikst ta upp situationen med honom igår, men när jag sa att jag ville ta det öga mot öga blev han sur och typ sa "jag trodde att vi visste vart vi hade varandra vid det här laget"...
Jag blockade honom på msn. MOGET VA?!..;)

Sen satt jag och kedjerökte under fläkten och grät lite tyst för mig själv...TRAGIK! hehe men vad vore livet utan drama!?

Ikväll ska jag bli full. Ensam. Sånt tycker jag kan vara skoj, man kommer alltid till insikt fast det tråkiga är att insikterna är borta dagen efter. Försökte typ skriva upp dem en gång men dagen efter trodde jag jag försökt måla av en picassotavla, så jag gav upp att föröka komma till insikt på riktigt.

Kanske Mr F2 kommer till K-na ikväll. Då får jag juh iallafdall ligga, är juh alltid ngt. eller orkar egentligen inte det hellet, jag vill helt enkelt bara vara full och trivas med allt.

"En hund jag kände dog för en vecka sen, och några dagar senare dog hans hundkamrat, dom kände varann de fanns ingen poäng att leva utan en bästa vän...."

Jag är klok!....innerst inne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0