hmm.

eftersom jag knappt har några läsare så valde jag att inte skriva förlåt i ämnesraden (jag menar förlåt för dålig uppdatering) så jag skriver det här istället.

Tjaa inte så mkt förändringar har väl skett sen sist då.
 Varit på lite resande fot vilket var mkt uppskattat och tjaa det har väl nlivit ganska mycket kallar. Hatar vintern och dess isande kyla, människor som rusar omkring i stress utklädda till mumier (alltså fullständigt inlindade i kläder och halsdukar o.s.v.) och inga vackra män som visar sig på gatorn, än mindre på krogen.
NE minsann för de är hemma och myyyyser (läs med ironi) med sina familjer och respektive och allt vad i helvete det heter...jag ÄR inte bitter. nedå inte alls.

och inget nytt på fornten vad det gäller män på ett rent fysikt plan heller. Jag menar ställde ändå frågan till mr T om lite sex hade suttit fint, men nedå han tacak nej p.g.a. förkylning.
 Aja hade väl inte varit så skoj med spott från en hostattack  i ansiktet eller snor över hela sängen. Så jag får väl lätt lugna mig.
Men jag ska vara ärlig att jag ägnat både en och två tabkar på att skicka ett sms till mr P med texten: sex?...

Ne minsann man måste kyssa (m.m. hehe) många grodor innan man hittar en prins, vissa värre än andra, och en del skulle man faktikst vilja kalla paddor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0