jävla skit.

Underbart är det inte underabrt, att vakna med en huvudvärk som mera liknar den typen av huvudvärk som stalin gav till folket, trycker i mig ett gäng alvedon och åker för att få min fotvård. På bussen hem börjar det röra sig i min mage och jag hinner knappt innanför dörren innan jag får hulka över toaletten. Både en och två ggr. Det bara vänder sig om o om igen, sen går jag o lägger mig i sängen och sover i princip non stop till klockan åtta då jag vaknar så törstig att jag tror att all världens slippapper ligger på min tunga.
 Så min föda idag har bestått av enbart blåbärssoppa. och detta i mängder.
Känns iallafall som om det börjar ordna till sig nu så jag ska nog gå o lägga mig igen.
HATAR att sjukskriva mig för något så litet som att kräkas, men ajg ahde nog inte orkat.

Jaja iallafall. Träffade mr T igår. Det var lika underbart som förra gången (vilket inkluderar kyssen). Men se lämnade han mig i ensamhet igen. Som det alltid slutar. Önskar att han kunde ta sin hand i min och säga att nu går vi och lägger oss, tillsammans.
 Men tur var kanske det i slutändan, jag menar hur charmig att det varit att vakna upp bredvid mig emd den ångest som det innebär.

Ska skriva mig en lista över prioriteringar som gäller just nu. Sedan beta av denna, punkt för punkt.
Det kommer ta ett tag men ett LÖFTE är att ni ska få ta del av detta.
Den eviga strävan efter perfektion.

Nee om ni ursäktar ska jag kränga ännu ett glas blåbärssoppa och prova lyckan att kankse inta ett knäckebröd.

Himlans trevlig inlägg men vad gör man inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0