kaos i världen.

Okej snacket med mr T igår fick mig att drömma konstiga drömmar inatt, hehe sluta med att jag vakna o var tvungen att skicka ett sms till Mr T och kolla om han var vaken. Någor jag våndas djupt över nu.
  Han svara inte på msn. Typiskt. nu har jag nog jort bort mig.
Ska skaffa mig en trenchcoat sen åka ut till honom i high heels och min trenchcoat, lite som en liten blottare och sedan be på mina bara knän att han förlåter mig. Funkar?! hehe naa inte så roligt ska vi ha de. Ska minsann behålla mina rejäla tantbomullstrosor på hedanefter, inga förändringar här inte...

Åt två äckliga varma mackor till frukost, med champinjoner tomat o ost, nu har jag ont i magen, inte ens mjölk till kaffet hade jag hemma.
 Orka vara vuxen och handla liksom, man tager vad man haver!

Ska duscha nu och tänka ut ytterligare olika skeden för mr T att förlåta mig på....sen jobb hela natten. Blir en bra natt tror jag! kan juh hoppas att där finns ngn potetial att titta på, inte för att chansen är så stor men man kan juh alltid dagdrömma...*titta upp mot himlen och drömma sig bort*

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0