killen är inte klok...

Jaha ja, då var det dags igen, denna otroliga idiot till mr P.
 Ganksa kul dock. jag har nog varit lite taskigt.
SMS konversation:

Mr P:
Är du ute och gör karlskrona osäkert ikväll eller? (notera eller sådär nonchalant på slutet)
Fröken svår: eh nee, gör "företagsnamn på jobb" osäkert ist. hur så?
Mr P: Ne tänkte ramla in en runda på kåren och därefter kanske ramla in hos dig?!
Fröken svår: *får ngt ondskefullt i blicken* tjaa om du vill och har lust får du väl göra det. när ska du dit?
Mr P: KLART jag kommer förbi...see you...

Hehe ni förstår vad jag tänker göra va..?! I loooove the word "portkod"....

Ska bli kul och höra honom yla...(hoppas nu han gör det så min plaaaan går i lås)....*röd ondska ur ögonen*

eller släpper jag helt enkelt efter för mina lustar...neeee har inga såna längre. totalt asexuell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0