mitt namn.

Vaknade sex i morse med ett rycka av att någon skrek mitt namn. Blev skräckslagen och lyssnade febrilt, men det var nog bara i min dröm det skrek. huhh ruggigt i allafall.

Tjaa sen somna jag om och sov till klockan blev halv ett. nice duuuude! Var inte ute igår sen, gick upp och kollade läget på puben men noll med folk på staun. så jag gick hem och sov. snudd på nykter. tjaa det blev juh väldigt lyckat fylle för min del eller inte.

Inte ens ligga fick man.

MEN. Jag har tänk på det där. jag ska sluta ligga. egentligen, vad är meningen. jag ska ändå inte göra barn juhe!? haha då är det juuh bara en drift och drifter kan man klara sig utan! Sen vill jag juh egentligen bara ligga med mr T och där får jag änå inget annat så varför.
Ne minsann, nu ska det bli guldstjärnor i protokollet.
 Första delmålet fram till jul?!!? hehe, lär sluta med att jag kompenserar liggandet med mat, och därav "gainar" sisådär 20 kg till jul.
  De kommer nog kunna använda mig som julgris detta året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0