officiellt dumförklarad.

Okje jag är vuxen, så vuxen som det bara går att bli...Jag lagar mat själv. Japp. Helt allena.
 
Igår gjorde jag pastasås och makaroner.
Pastasåsen blev lite kladdig och konstig konsistens på, men tjaa med vitpeppar och ketchup funkar det mesta. Tyckte ändå smaken var mystikst, men jag åt o var glad och blev mätt liksom.

Idag när jag steg upp och öppnade kylskåpet stod där en öppnad vaniljsås kunde inte dra mig till minnes att jag ätit äppelkaka i morse när jag kom hem?!?. Typiskt  nog såg jag också att matlagningsgrädden var oöppnad.

Japp så nu är det officiellt. Jag har ätit pasta med pastasås gjord på skinka, paprika, purjolök och vaniljsås.

Och bara så ni vet så åt jag nyss upp resterna...DET KALLAR JAG REN LATHET.
 (och lagom äckelfaktor)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0