"sex som jag vill ha det"

Okej läser om boken av Abby Lee "sex som jag vill ha det:

Lyssna på följande:
"Mr T är ett perfekt exempel på den här typen av man, han är medveten om sina känslor, tydlig med vad han vill och öppen fr alla möjligheter, Han förväntingar verkar inte kretsa kring hans behov att förtränga sin känslor. Han verkar heller inte förtränga sin sexuella lust, istället är han kapabel att ha uppfinningsrik och avslappnad sex om det är det han känner för att ha, eller något djpare om det är det han föredrar..."
Även i boken heter Mr T Mr T...det är sant. hur mer träffande kan det bli?!

Tja kvällen igår var inte alltför händelserik, min kära kollega fick äran att få min hand inkörd i sitt skrev, knappgylfar i all ära men inte när man ska sticka ner handen efter ett glas och ist hittar ngt helt annat, då hade man föredragit dragkedja.........
 Detta möttes av ett asgarv från mig ett tjut av skratt från damerna på andra sidan baren med perfekt insyn rakt i skevhöjd och samt allmänna mumlande från herrarna kring 50-60 år som undrade hur man enklast fick jobb intill mig.....


Jag lade ut mitt telefonnummer till allmän beskådan men ingen som nappade...förstår inte det, måhända att de inte gillade min hårdhänta behandling av de manliga genitialerna...men vad vet ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0