stackars.

mig.

Neeee förlåt, självömkan är det värsta som finns.
 Sorry om jag varit sådär medelmåtta på att uppdatera, men har liksom inte haft lust nu när alt är som det är. Höst/vinter tjaa kalla det vad man vill. ..men skoj är det inte...jag menar vem njuter av att sitta på en kall jävla bänk på morgonen, vänta på en försenad buss, inte veta om man röker eller om det är andedräkten samt vara tvungen att gå på en buss fylld till bredden med militärer och inte veta om mr P är en utav dem?!!!
I was fucking nervous i morse...men jag gick med nedbörjt ansikte och stirrade i marken, lite som ringaren i notre dame....
 
Går runt o ler o är glad, men på kvällaran knyter det sig......men men.

Hade ett långt samtal över msn och webcam med mr F2...bjöd över honom på middag om några helger. skulle varit skoj som fan att bara få sitta o prata med en av dem få pojkar jag känner som inte prioriterar ytlighet....jaja inte så att han inte vill ligga med mig för det vill han juh såklart (eller?!), men mest för att han den 12 november fyller den magiska siffran 30....tänkte jag kunde fira han lite sådär mitt i allt hans tjat om manboobs o.s.v.

Nu är det väl bara upp till hans lojalitet....jaaa det är svårt att förklara men det har med lycka och inte lycka att göra o.s.v. men han är vettig.

Fuck vad djup jag är idag....WoW!!!!!

Funderar på ny tatuering...ben kankse?! börjar juh bli lite upptaget...

ókej klockan är 21:20, jag har allvarliga funderaingar på sängen...
*fundera*
*fundera*
*fundera*
klar!

GODNATT

Kommentarer
Postat av: Någon

Du har inte hittat någon onanicykel än förresten? :p

2008-11-04 @ 21:05:26
URL: http://www.youtube.com/watch?v=Fw6bMDV0fco
Postat av: Alina

Hej! Vem hoppas du på? Obama eller McCain? :)

2008-11-04 @ 21:08:00
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0