uussssccchh

Har ätit ofantliga mängder godis, och då pratar vi liksom inte ofantliga mängder utan OFANTLIGA mängder.
Mår mkt illa. vill kräkas. Men nee har 7 h kvar på detta arbetspasset. Tjo. Sååå fröken svår svälj spyan och wihoa.

Sov innan,. Åt pizza med fröken M och satte i mig hela,sen åt jag igen hemma hos mamma. massa. Ojojoj. Jag kan  säga att trycker man på min mage med ett finger nu så pyser det oroväckande från diverse kroppsdelar och även porer. Haha man hade kunnat tillverka en docka av mig, en lönnfet neurotisk docka som skriker svordomar och använde diverse fula ord o uttryck om man drar upp den i ett snöre, sen pyser den om man trycker den på magen.

Vad tror ni?
Julens storsäljare???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0