vart är världen påväg?!?!

tjaa som sagt det där med 2 meters radie.
 Tror ni detta är ngt frustrerande då!!

hört på msn en tidig fredgakväll:

fröken svår:och btw, måste erkänna att jag kände mig väldigt duktig igår!!*stolt*  fotnot:

MR T: ja, det trodde jag inte  och hoppades inte hehe

Fröken svår : haha åhhh varför sa du inte det!!!!!!!!!

Mr T: för att jag sa ju att jag inte skulle röra dig 

Fröken svår men du kunde ha sagt det så hade juh jag kunnat rörs dig

Mr T: jamen jag sa ju det innan när vi pratade....det gör inget om du hoppar på mig

Fröken svår: *ler* tänkte faktikst gå fram och slita av dig jackan när du stod vi dörren och ungefär överfalla dig...tihi det
hade sett ut

Fröken svår: elle ja...det hade jkuh blivit att jag slitit av dig mer än jackan iofs.

Mr T: ja det hade inte gjort något som sagt

Fröken svår: erkänna att du inte blivit förvånad?! hehe

Mr T:: nej, inte jätteförvånad....mer nöjd

Fröken svår: jaa det kan jag garantera att du blivit. var måttligt frustrerad när jag skulle krypa ner i sängen...*skrattar*

 Fröken svår: så du led av sömnlöshet då din stackar

Mr T:: mmm, somnade väl vid 7 tiden

Fröken svår: nej fy tusan, lovar att släppa på "utmaningsinstinkten" nästa gång...

Mr T:: ja det får du fan göra

Fröken svår: haha. Får sluta vara så satans envis, ska helt enkelt bli mera lättfotad...

Mr T: ja, det funkar för mig

Fröken svår: haha lättfotad och rött underklädes set med tomteluva.huhh vart är världen påväg...

Mr T::låter som en utmärkt ide....



Japp det är bara till att undra, vart är världen påväg?!

tjaa man vill juh inte vara tråkig liksom.*lägga minnesanteckning om rött raffset och stayups* Eller så behåller jag bomullstrosorna och tubsockarna bara för att slippa ruska om världen liksom?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0