06:22....

....och jag har fortfarande inte gått o lagt mig, bara 47 minuter kvar nu. Sen får jag krypa ner mellan varma gosiga duntäcken med en liten kisekatt mjauandes intill...

Gillar denna debatt som sker i bloggvärlden ang BBs vara och icke vara, känner att den ger mig väldigt mycket stimulering i min lilla hjärna. Så himla intressant blogg hon har med liksom, det är klart jag vill läsa vad hon har på sig och se hennes önskelistor o allt det härliga i det liv hon lever, jag menar tjejen har juh ganska bra krav och visst e det bra att små unga tjejer ser upp till henne och också ska önska sig louis vuitton filofax och klocka av känt märke vars prislapp kostar mer än min årslön. Men det är klart! Med den ekonomin vi har i dagsläget så kommer juh alla kunna köpa sig detta inom det närmsta halvåret ?!?! Eller?!?! har jag missuppfattat ngt nu?! sa juh att fröken svår och ekonimi inte ens drar jämnt över tangentbordet.....
 Tycker det också är roligt att hon är en förebild..hihi*fnissa lite så snoret rann halvvägs på hakan* synd att jag inte växte upp med en sådan, åhh vad jag hade mått bra!! *HUMOR* tihi *fnissa så det bildas en snorbubbla, coolt!*
BRA med självförtroende..?!     (måttliga mängder?! någon? hallå? hmm inte?! lite?! eller?!)



Tycker det är kul. Jättekul, åh så roligt. *IRONI?!?!*




Nee tacka vet jag tragiska berättelser om mig själv,  hopplösa, smslösa OCH sexlösa kvällar, Mängder med chips i sängen, som smuuuulas ner i små små atomer som sedan klistar mot ryggen och en omåttlig lust att binda lite egna snaror, kanske sticka fingrarna i väggkontakten eller varför inte se hur länge jag kan hålla andan under vattnet i mitt handfat fastbunden i den där ploppen som sitter så inte vattnet ska rinna ut (fr.o.m. nu kallas den "rinninteutvattenplopp" om jag någonsin får för mig att nämna den igen menar jag).
 DET tycker jag man kan kalla kul!!!




Erkännande: Ja jag läser hennes blogg på natten bara för ATT liksom.
Erkännande två: Ja jag skulle med vilja vara rik!
Erkännande tre: Jag har ingen "rinninteutvattenplopp"....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0