14 timmar sömn.

Okej, jag har nu genomgått 14 h sömn utan att vakna, måste vara nytt rekord, men tydligen inte ett hälsosamt sådant då mina ögon ser ut som om de genomlidit 7 svåra år, kanske i Tibet dessutom.
 Måste vara alla tårar som bubblade ur ögonvrån igår, förstår inte vart de kommer ifrån?! än mindre vart alla kan få plats. Jag menar grät nog fyra lite igår och fyra lite borde inneböära en viktminskning på fyra kg men NE minsann det ska vi inte se ngn skillnad på...huhh..

Ne i vilket fall som är jag nu vaken och planerar att vara det i iallafall 4 h då jag ska jobba senare och nog behöver en powernap dessförinnan.

 Dissade Mr P rejält igår hoppas jag, fick meddelande Nee vi kan nog inte ses ikväll heller massa o göra och vill inte planera in ngt när jag inte vet om jag kan umgås på riktigt...Ehumm...nehee svara jag okej kan kanske ses ngn gång nästa vecka eller nåt jobbar kväll resten av veckan nu o.s.v. Det blev knäpptyst i telefonen.
 Har mer och mer insett att han bara ville ha mig för att ligga. Men det är inget alternativ att ha Mr P som k-kompis, tjaaa ni flickor som läser förstår nog vad jag menar...(inget jag liksom talar öppet m, även om jag så skulle vilja smutskasta hans namn)..;)

Nu ska jag ta dagens fjärde cigg läsa lite till sen städa av och baka en äpplekaka..mjau.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0