30 nånting forts.

Jaaaa precis som fröken emelie kommenterade så är det helt snat det hon säger. Män de åldras minsann med behag, jag menar se bara typ, hmm johnny depp, vill du typ inte ligga me honom så vill du inte ligga alls.
Såg dock i en undersökning att brad pitt vann, men tror inte han är lika HET i sängen, åhh johhny depp, kankse är han som ska bli den nya Mr P eller Mr T...hehe...
Nee tror inte jag har ngn chans men hade faktikst velat nu när jag tänker efter.
 
Samtidigt så är det fel att jämnföra med 30års kändisar på kvinnosidan i hollywood, jag menar jag är för plastikoperationer men har inte råd, Tro faaan att jag är avundsjuk på dom som kan göra som dom vill när de vill läste att jul är högsäsong för detta, tjoho då lär vi få se massa nyopererade kändisar runt nyår!! =) och ännu mera ångest över att bli 30 år på ett naturlig sätt liksom..


Äh vi får väl ta och diskutera 25-års krisen i kommande inlägg, dte är juh trots allt den jag bör vara nervösast för....


AHHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0