åh så bra det går!?

Haha idag är det onsdag, alltså är det fem dagar sedan senast mr P hörde av sig, alltså börjardet nu gå på gränsen vilket som är tillåtet. Men jag har juh sagt mitt, har juh sagt vart jag står och då får han faktiskt ta det.
 Jag menar han snackade om att jag skulle spela mina kort rätt o.s.v. HAHA*tänk hånskratt* sån jävla pussy, det är snarare han som har sett fel på tvåor och ess och trott att han nhar en bra hand när han i själva verket got nooothing. Neee minsann mr P du lyckades inte spela dina kort rätt och få en bra hand denna gången! Sorry;)
                                            
skadegädjen är den enda sanna glädjen!!




Nu har jag solat sprayat köket med lukta gott spray och borde så även göra med mig själv.
Har varit duktig de här två dagarna, ätit inte så mycket och promenerat massa, men nu har jag nu fått lite ischias i benet tro ja..

Det är det jag säger, börjar mer o mer bete mig som en 30-åring, såå snart så är jag nog bra i sängen me!!!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0