*Bugar*

Åhhh fyra unika läsare idag....(Jag låtsas som att den ena inte är jag själv och den andra inte är min syster)...=)
 Så summan av summariumet, eller ngt, är att jag har två läsare nu juh!

Tänkte faktikst börja med bilder sådär smygtagna i hemlighet, bara för skojs skull liksom, men alla har juh bilder på sina bloggar, kanske är därför fröken blondin (ingen nämnd ingen glömd) har så mkt läsare, hon visar juh alltid massa bilder på sina nyinköpta små datorer och dagens outfit...

Och eftersom jag varken har pengar att köpa små datorer och dyra filofaxer för och inte heller har ngn stil utan drar på mig det som ligger överst i tvättkorgen, så har jag en idé...

Varför inte bara fotografera dammråttorna i hörnen och se deras livsutveckling liksom??
Kunde juh bli en kul följetong liksom?!

Eller kan man fotografer sina fönster kanske?! eller bara studera tillväxten på stortånageln...också ett alternativ!!
 DAMN jag kommer bli rik!

Kommentarer
Postat av: mikaliten

underbara idéer!! me like

2008-10-02 @ 23:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0