då var det...

dags igen....Piip piip på morgonen, hej fin hade du skoj igår bla bla bla....svarar och sen....knäpptyst!!!
What the fuck!!
Vad är problemet liksom....aja...bittra någon dag till eller iallafall tills han kommer ner på söndag, antingen får jag träffa han då med små söta fjärilar i magen eller så ekar tystnaden och jag är tvungen att gå o köpa ett paket häägen dazs och stirra in i en vit vägg!

Psyk nästa?! ehhh...

Aja har sjukt blåmärke och rörelsehinder i ett knä p.g.a. en lite för vild dansmove på dansgolvet igår kväll...annars överelever jag juh.

Fick också väldigt stark insikt igårkväll om vem jag är eller rättare sagt vad jag är...sådär lite uppenbarelse...ahhhhh*gudljud* (ni förstår nog)
Men det är svåranalyserat och alldeles för komplicerat för en blogg!
 Häär är jag juh fröken svår med heeela två läsare!!!!:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0