det är raderat!

Japp! Borta *poff* nu finns det inte längre ngt i min telefon som indikerar på att mr P funnits  och han har heller inte hört av sig idag eller igår. Intre troligt att det kommer ske heller, så varför engagera sig. Känns förvånansvärt bra måste jag påstå, att slippa tänka på att man kanske borde skicka ngt eller inte.'
 Hopp, nu pep telefonen, bara kollegan, eller det är inte så bara, hon har varit en riktig klippa genom alla nätter då jag förtvivlat väntat på ett svar och kommit med mkt kloka inputs i denna relationen!! haha vad ska vi nu göra om nätterna!?=)

JApp Mr F2 tyckte vi skulle rymma ihop imorgon, jag föreslog att vi skulle rymma på lördag men då hade han inte tid att rymma och jag hade inte tid att ymma imorgon. Så nu blir det som vanligt med oss: It's not meant to beeee!

Jahopp vad ska jag nu blogga om?! ekonomikrisen?! haha ahh det haqde nog suttit snyggt, eftersom jag är en sååån finanshaj som knappt kan stava till ordet "ekonomi".
 Skriva om tjocka människor, naaa inte ikväll.

Aja får inlägga ngt sen helt enkelt. Lovar jag ska fundera på ngt riktigt smaskigt!

Kommentarer
Postat av: Någon

Någon tycker att du ska blogga om konstiga tjejer som säger konstiga saker. Eller varför inte Dalai Lamas betydelse i dagens samhälle? Välj själv (:

2008-10-10 @ 00:31:12
URL: http://uk.youtube.com/watch?v=ov6_cD9dQjY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0