det är tyst i telefonen.

Det är ingen som har sökt mig under daaan!!!*sjunga och snörvla lite*
"hon känner efter om det här är o vara fri om det här är ett liv med nån mening i"..

"My beloved monster is tough, if she wants she will destroy you, but if you lay her down for a kiss, her little heart it will explode"...
Åhh den texten, i just lööööv it....
 Det är jag som är monsret...*grrrr & morr* Men så fort ngn slänger till mig ett litet uns kärlek så klänger jag mig kring benet som en kåt hund!! Hehehe....

det roliga är den där jäkla gummibands effekten, Jag svarar inte på två dagar åh helt plötsligt dyker hej fin smset upp...då svarar man o sen vet han att han har mig i sitt grepp och ska inte svara och då skickar jag ett meddelande utan att få svar och börjar bittra istället...hrpmf...och sådär fortsätter det!! It's the never ending stoooooory aoaaooaoaoaoaoooo........

 Nu kommer ni inte tro mig men jag har helt ärligt övervägt att låsa in mig själv i två veckor i ren protest för att komma ur detta kärleks missbruket jag håller på med...helt uppriktigt, då kan jag juh passa på att låta bli o äta med samtidigt som jag låter bli att dricka sprit,,,haha kan det bli mkt bättre?
Sen akn vi juh alltid hoppas att prins charming dyker upp med 150 röda rosor och en vit katt...(eller var det häst)..?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0