det där med 30 nånting.

Alltså.....det är inte så att jag har ngt emot 30 år, vilket det med all säkerhet kan visas som här i denna lilla blogg (som för övrigt still going strong med 2 läsare wohoo)....
 Det är bara det att...*pusat högt*....jag är liksom skitskraj för det.


För det första:  Jag blir alltid brädad av 30-åringar..det handlar inte om att de är 31 eller 29 de är liksom bara det där, 30!!
För det andra:  I min lilla stad är det inte accepterat att inte vara färdig med allt när man är 30. (den magiiiska åldern)
För det tredje: I mina tidningar står det att man ska börja använda anti-rynk redan när man är 25!!! (ahh tänk då 30!?!?)
För det fjärde: jag har hört att tyngdkraften ökar med typ något x något x något för varje år som går! GAH!!
För det femte: De lyckas liksom se snygga ut trots 30, jag lyckas inte se snygg ut trots 23........ÅHHH

Japp här har ni den, min egna alldeles egna lista på the big age 30!!! Taddaaaa

Öppnade för övrigt ett lönebesked idag, blev lite glad, så jag drack två öl och åt en hamburgare, som jag sen ångrade djupt.
MEEEEEN va tusan man får bara ett lönebesked en gång i månaden (fast jag får två! woho *tänk homer simpson tjut*


Förresten är nog glad att jag inte har fler än två läsare, hade nog blivit styckmördad och slängd till ett gäng hungriga, utsvultna, utmärglade, skrikande...jaaaaaa gissa vad..............schäfrar.....(höll på att skriva 30-åringar)...oupps hihi.

over and out...

Och btw...Mr P har fortfarande inte hört av sig, ifaaaaal ngn skulle undra liksom....
men jag bryr mig inte, inte alls, inte ens lite....GO e JA!!!


Kommentarer
Postat av: Emelie=)

Mmm gud så gott me hamburgare, och framförallt öl!!! Mums! Blev själv nöjd igår med lönebesked, men du vett jag firade med att läsa en skitrolig civilrättsbok!!! Men idag blir det shopping och fika!!!=D Till saken, jag skulle bara säga att jag verkligen instämmer om att 30-åringar är snygga! Särskillt killar de blir för fan typ bara snyggare med åren! Eller aa, kanske ingte när de är 50. Men fuskigt är det! Pusss på dig! Emelie

2008-10-24 @ 09:21:14
Postat av: Anne-Sopgie

Jag börjar tusan dela samma rädsla för 30 ;o)

2008-10-24 @ 23:30:14
Postat av: Någon

Kan ju nämna att jag har väldigt trovärdig info från en ganska personlig källa inom 30-kretsen, och ja vi är... jag menar DE ÄR farliga, och ja du bör akta dig. För övrigt så har de dessutom en hemlig agenda mot alla under 30, speciellt 23-åringar. Det handlar bl.a. om att sprida rykten om anti-rynkkräm och tyngdkraften.

2008-10-27 @ 21:22:55
URL: http://uk.youtube.com/watch?v=3vmYXwd3MV4

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0