VEM FAN ÄR PERY (fyrkant fyrkant)

så ber jag och kollegan helt enkelt den supersuperseriösa vakten eftersöka med lykta när han ändå går sin rond jag menar en tidning kan juh inte sprungit så långt på fem timmar?!?!

Dessutom inser inte min mobil allvaret i att behöva radera mr Ps nummer.  Varje gpng jag manövrera mig fram till P lägger den helt obehindrat av, dessutom har jag nu insett att ett namn vid namn PERY anslutit sig till min telefonbok. tycker detta är intressant då jag absoult inte kan komma på att jag träffat ngn vid detta namn och som sagt telefonen stänger av varje gång jag kommer dit så jag lär väl aldrig får reda på vilket nummer det är heller den här PERY (med två fyrkanter bakom) har heller. Tror det är en bugg allting, denna PERY avlyssnar förmodligen allt som görs i min telefon....lite otäckt juh mer ag tänker.

nu blev jag nervös och raderade ist, alla kontakter i min telefon. då frösvann PERY (fyrkant fyrkant) och det funkade helt plötsligt att trycka p....
*skrämmade!!*
 VEM FAN VAR PERY???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0