faaaaan o fuck!!!

Jävla fröken svår, vaa fan skulle jag plocka upp telefonjäveln och trycka upp knapplåset för.
 Mina fingrar hade ett eget liv jag lovar det, det var som om de for fram över bokstäverna och hux flux hade jag skickat ett jävla sms till Mr P. AGH!!!!!!!!! Hur jävla dum får man bli, nu sitter jag som ett fån, kedjeröker äter hallonkräm, (jaaa jag vet att det inte är nyttigt o massa socker o skit, men vad hjälper mot kärlek om inte att äta liksom, ett missbruk ersätter ett annat!!) och stirrar med ett ont öga på telefonen.
 Tyckte mig nästan se en ryckning av fasa från den tidigare, samt en långdragen pust när han insåg att jag inte tänkte slänga honom i väggen.

NOJA NOJA NOJA! ad har jag gjort?!?!



Kom just på att jag hade en chokladkaka i kylen, det finns vissa saker som gör livet värt att leva.
 Hoppas även på att Jag får sällskap av Mr T imorgon, ska dyfta mina trouble lifeproblems med honom och be honom rymma med mig eller nåt, jag menar han har juh säkert inget bättre för sig...


Har dammsugit nu, borde tväta golven, och borde tvätta mig själv, mina armhålor utger ngn form av doft som inte går att definiera, och dessutom skulle ni nog inte vilja höra definitionen på det för den hade nog blivit äckligare än nattens äckelinlägg.


Nu ska jag återgå till att stirra med onda ögon på telefonen, läsa en skitdålig bok och sova, I LOVE MY LIFE!
 Yeah right!


Det är fortfarande tyst.


Jag håller på att bli knäpp.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0