funderat.

Har funderat mycket på det som hände mellan mig och mr T ikväll. Och tro det eller ej men jag har kommit fram till att det inte var sant. Det var en engångsförteelse. enbart. hur ont det är gör att säga det så var det bara så. Det kmmer förmodligen aldrig hända igen. We're so over. tyvärr.....och det gör ont som fan och komma till insikt.
Jag kommer fortsätta hoppas fortsätta vilja och fortsätta försöka men det kommer inte ge några resultat alls....
 
Aja. Mr P tog nog lite illa vid sig av min kommentar hehe. Skickade faktikst ett meddelande igår för o fråga om vi liksom kunde ses lite o så men icke...hehe.....jaja vad vore en bal på slottet liksom, tjaa inget jag vill gå på iallafall.

Mina öron är röda efter en rask promenad och ikitane öl....(betyder typ två men vet ej hur det stavas på turkiska)....
Nu ska jag krypa ner, kanske. eller föröska duger juhe. puh.
 Kanske leder det till ännu en sömnlös natt, utan några som helst andra tankar än på mr T. FY FAN!

var inne i en provhytt innan, usch vad det luktade illa. Var ngn som haft fotsvett där eller armsvett eller ngn anna form av trevlig svett. urrrhhhkkkk......människor är äckliga varleser i alla dess  former, den ideologin släpper jag inte.

Vill nog vara en katt.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0