galen på riktigt.

Japp det är så det är. Jag börjar officiellt bli galen. Man kan väl inte säga annat när man går fram o tillbaka i lägenheten, i morgontfflor, släpandes fötterna efter sig och mumlades svordomar. HRPMPF!!!!
JAja dammsög iallafall, så snart kan vi påbörja följetongen "dammråttornas liv och fortplantning"....Värre än kaniner har jag hört.

Ska snart till jobbet, är inte så motoverad med tanke på att jag är grymt frustrerad över Mr P. Är inte ens arg bara Bitter. Det kanske t.o.m. är värre. Tom i huvudet. Sov några timmar innan och naturligtvis drömde jag om honom, och top model, var väl för att det var på tv.

Det dumma är att när allt sånt här skit händer börjar matproblemen, orkar egentligen inte med det just nu, men det är psyket som inte pallar. Nu i veckan ska jag börja träna på riktigt, kosta vad det kosta vill. Nu ska fröken svår bli smal o snygg så Mr P ser vad han gått miste om.

SKa bara äta ett gäng chokladkakor till, kanske en tllrik kräm, lite pepparkakor med ost (sååå sataans gott)...och ha lite ångest till...bara lite. Som sagt har gett det till söndag men pallar egentligen inte med det.



Mmmmm minns ni han den där Mr P som jag tjatat om här, vem är det egentligen?! haha *ta bort minnesmemo att kolla vänsterhand då jag aldrig kommer träffa han igen*

Ska vara hemma hela helgen inte dricka någon sprit på någon form av lokal, det tycker jag är ett väldigt vuxet och bra beslut av mig. inte sant?

Men nu ska jag fortsätta dunka huvudet i väggen och skrika alla svordomar som finns under solen, så kanske jag mår lite bättre tills jag går på klockan tio.
 Ska bara kolla telefonen först!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0