glömde juh säga.

Att kära närbutiken hade inte rosa hjärtan till strössel men en burk med blandade färger, så nu ska jag ägna kommande 3 h och 14 minuter till att färgsortera dessa.

 Rosa: till äckliga muffinshelvete
Lila: Ful färg

Gul: tjaaa ännu fulare färg.

Blå: in i frökens svårs mun.

Tycker det är kul att jag alltid lyckas hitta saker att sysselsätta mig med och känner att mitt liv plötsligt fick mening igen.

                                                                          tack kära hjärtströssel


Kommentarer
Postat av: Gumman

NU ÄR DU EGOIST! Inte nog med att du har haft en helvetes mer sex än mig senaste året utan nu får man inte ens smaka muffins...



Inget nöje!!!

2008-10-05 @ 22:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0