gutemorgen!

hehe skulle stå gutenmkorgen omdet nu är så det stavas...=) sovit som en stock fram till halv fyra vaknade av att en katt satt o stirra mig i ansiktet. Lustigt att katter förstår att man vaknar om det stirrar tillräckligt hårt och ont på en.
  Mr P tycker att katter är onda. Jag tycker mr P är ond. Så det går juhpå ett ut!

Inga nya meddelanden, inte ens från Mr T som skulle umgås ikväll.

Så jag gick ut och sprayade anticimex spray i trapphuset för att utplåna alla de onda varelser som hänger i taket. Slutade med att hälften av grannars stupade med. "JAG ÄR OSKYLDIG"...
 Nu är det nog dom som dör ensamma uppätna av schäfrar och spindlar i sina lägenheter. och allt p.g.a. anticimexspray klass tre. Men det är bra att ha!

Nu ska jag laga mat och dricka kaffe.
 Fröken J är här med, så jag ska inte vara antisocial. Och nej var inte oroliga idag är inte min schäferdag, utan vi får ta det imorgon, ska bara införskaffa 4 hungriga hundar och ett gäng tarantellor. (haha såg ut som om jag skrev kantareller. )
Hade iofs varit kul 4 hungriga schäfrar och ett gäng kantareller! Kunde juh varit skoj!

Mr P. Nu har han en dag på sig...numnumnumnumnum...(hajenlåten)...

Kommentarer
Postat av: Anonym

weeehihi nanananana......fortsättning på hajen låten!

2008-10-05 @ 17:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0