HAHAHA!

Fan jag älskar dina kommentarer någon!!
 Vet inte hur man lägger till såna där fölashiga youtube klipp som vissa är väldigt duktiga på så jag skapar en länk till din otroligt träffande låt!=)

http://uk.youtube.com/watch?v=yShDEYsPA8I

Hehe vet inte ens om den funkar men annars får man väl kopiera och klistra in eller nåt, vad vet jag om teknik egentligen, jag menar använder min smartmobile til mp3 spelare, ungefär dit jag kommit!*Skrattar*

 Sådär ja. "ohohhhh" i morse plingade det den där bra icq inspelningen jag har på min telefon. "hur jobbar du idag, kankse kunde komma förbi efter skolan? ;) puss" Ehhhh?!?!
 Jaha kankse dte svara jag, visst var jag kylig och avståndstagande (om jag bara inte avslutat med puss)..

Varit o gått i skogen, träffat en spindel som bosatt sig på min arm, blev jätterädd hoppad och slog o klädde i princip av mig samtliga kläder samtidigt som jag sprang runt i cirklar.
  Kände mig lite som hon skogsnymfen som är naken och lurar män in i skogen och sedan äter dom eller nåt...fast hon har ett hål i ryggen och det har inte jag (tror jag iallafall inte ser juh inte min rygg) *snurra runt runt runt samtidigts om jag förösker titta vad jag har på ryggen, ungefär som en hund osm jagar svansen*

Mhmmjooo....inget pling på dörren ännu, nu ska jag kedjeröka och dricka kaffe, för DET tycker fröken svår är kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0