hahaha.

'jag har suttit i telefon med min fröken M i nästan 1 och en halv timme....det var en vinkonferans!! inte sant!!??

alltså kolla mr Ps svar på msn...okej dealen var såhär. vi pratade och jag fråga varför han inte hörde av sig. han svara att han tänkt mkt o.s.v. haha och då fråga jag på vad.


Alltså "förlåt om jag skrattar åt detta högre makter men det är ganska kul".....
bara titta och le....

"
Mr P säger:

ja, o ska jag va helt ärlig så måste jag säga att även om sexet va riktigt bra så kan jag inte riktigt se att det här skulle funka på någon seriösare nivå.. känner inte att det har klickat på ngt personligt plan.. hur känner du? ska jag fortsätta va ärlig så kan jag ju iof påpeka att jag inte skulle ha ngt emot att fortsätta träffa dig då o då, men isf på en rent fysisk nivå..
 
hahaha och vet n vad fröken svår svara....tjaa läs vår konversation::

"

fröken svår. säger:

ehhh ok....har nog inte ens tänkt i dom banorna med tanke på att vi setts en ve

fröken svår. säger:

cka ungefär........men om du kände så så absolut det är juh som det är, men ngt fysiskt är jag inte intresserad av...tyvärr...

mr P säger:

säkert? tror det vore nice o ses då o då.. va ju bra ihop..

fröken svår. säger:

neeee jag tror inte det....är inte riktigt min grej sådär.....
fröken svår. säger:

är tyvärr inte den typen av tjej, ber om ursäkt om du uppfattat mig sådan......


haha bortse från stavfelen...*skrattar* fröken svår har trots allt druckit en flaska rött och är ganksa nöjd med livet....

Tilläggas ska....

Mr P svarade inte på detta.....

mohahahahahah
Han är en tönt och han är 23, ska sluta med 23-åringar och bli 30 kanske...mohahahaha igen....

puss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0