...hmmm..

Haha! Där e du go "någon" ...kanske vore ett alternativ för att känna sig ombrydd iallafall!*skrattar*
Jag hjärta jamba! Eihh!

Haha ahhh iallafall idag har det varit knäpptyst i telefonen. Dumma dumma jag som svarade utan att tänka isprinsessa!!! Åhh nu får jag äta upp det. Det är det där med gummibandseffekten. Så nu ska jag jävlar i det se till så jag töjer gummibandet till omåttliga längder!!bristningsgräns!...tsii.. aja men vad vore en bal på slottet.
 Jag har iallafall tröstat mig idag på min lediga dag...

(Och jaaaaa det blev inte bara ett glas rödvin igår, lyckades kränga en hel flaska, somna gott sne iallafall!=))

Tröstat mig i form av allahanda inköp som egentligen inte får plats i mitt hem men väl var fina nog att ha på sin lilla kropp... Sen har jag ätit med! som en gnu! ojojoj vad jag ätit funderar på att sätta mig med en kanelbulle och en kopp kaffe nu, men det finns en stor risk att jeansen jag bär idag då spricker...men det är juh gott?!?!

Eller förresten det pep i telefonen idag men det var bara en annan stackars Mr som inte ens förtjänar att omnämnas med en bokstav efter Mr som skrev att han drömt o tänkt på mig o.s.v. o.s.v. Hrmpf kul att man är uppskattad!! Menn åååååååååhhh Mr P kan vi inte sluta spela spel o bara hänge oss?! Haha eller det var aknske det vi gjorde förra vecakn....*buuusssigt*
"men om jag lovar att försöka äta upp mig och sedan hetsbanta som en 35-åring gör och skaffa mig en söt liten kula som sen förvandlas till löst hängande hud, vill du ligga med mig då??"*blinka med hundögon*


NEee Mr T vill iallafall ha mig som jag är...eller?
Börjar tvivla på min kvinnliga intution över hur månmga som vill ha mig...kanske borde göra min Mr Lista några namn kortare?!!

Nu ska jag dricka kaffe. MEn jag lovar en förtvivlat desperat uppdatering till kvällen!!!!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0