i did survive!

Japp, jag överlevde. Nu är det bara en sex veckors väntan på besked.
 Ungefär som o sitta i en dödscell och bara vänta, men men. Det är väl smällar som man får ta när man är vuxen. Behöva gå runt o oroa sig hela tiden. Japp måste vara dealen liksom.

Jag vill inte vara vuxen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Typiskt.

Nåja telefonen var knäpptyst igår, inte ett enda meddelande, IGEN. Trodde det var ngt fel så startade om den, men den var tyst ändå, hur mkt jag än stirra.
 Skickade ett meddelande till mr T, men han fick det aldrig. han får väl det idag och då känns det juh ganksa patetiskt! hehe.

Rostade en för tjock brödskviva i brödrosten igår, den började ryka oroväckande och gav sedan upp med en pust.
Där får man för att man ska äta vitt bröd, har hört att det är onyttigt...men vad vet jag?! (kanske inte är så vuxen trots allt, då ska man juh kunna sånt?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0